Distribution af danske turismeprodukter i Europa – status, trends og udviklingsmuligheder

Gå til nyhedsoversigten

Distribution af danske turismeprodukter i Europa – status, trends og udviklingsmuligheder

Forfatter: Carl Henrik Marcussen.

Denne publikation belyser en af de markedsføringsmæssige handlingsmuligheder for turismevirksomheder og -organisationer, nemlig distribution. Publikationen belyser således, hvordan turismeprodukter gøres eller kan gøres tilgængelige for køb blandt kunder på målmarkederne. Den henvender sig til danske turismevirksomheder og -organisationer. Publikationen er en del af publiceringen af resultaterne af ‘Projekt produkternes tilgængelighed’, som Danmarks Turistråd har iværksat på baggrund af en særlig bevilling fra Erhvervsministeriet.

NYHEDS- BREV

Bliv opdateret

Videns café

Fire gange årligt afholder vi en videnscafé hvor særligt inviterede oplægsholdere formidler deres viden.

Kommende videnscaféer

2022

Læs mere